dinsdag 17 april 2012

eierwarmers



Ja, de Pasen is voorbij. Eigenlijk ben ik ook wel een beetje klaar met kuikens en paashazen... Maar om het af te leren heb ik toch nog maar 2 eierwarmers gehaakt. Het patroon is van Natasja, als je een verzoekje achterlaat op Natasja's blog dan stuurt ze je het patroontje. Dat had ik al even terug gedaan en Natasja had heel vlot gemaild,  maar het haken liet even op zich wachten. Ik vond het zonde om het patroon te laten liggen tot volgend jaar, want dan is de kans groot dat er niets meer van komt. Dat was zonde geweest, want zeg nou zelf: ze zijn heel leuk!




De oren zitten slim in elkaar trouwens, die zijn mooi stevig, zodat ze goed overeind blijven. Behalve op eitjes, kunnen ze ook op een eitjeskaarsje....



Igor past 'em ook best...



Zelda is net iets te groot...



Kitty ziet het ook wel zitten!


en nu ben ik echt klaar met Pasen!!

grtz

Ilse

2 opmerkingen:

  1. Ik vind Paas creaties altijd gezellig !
    Hartstikke leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh.., ze zien er super uit, al zeg ik het zelf :)!! Je zou op het ei nog een funny face kunnen tekenen. Heel. Erg leuk dat ik ze bij jou uitgewerkt zie. En wat een leuke blog :)!

    BeantwoordenVerwijderen