zaterdag 19 oktober 2013

Nog een aapje..

Echt nieuws kan ik het niet noemen, maar ik heb weer een aapje af! Jacobus nummer zeven.... (!) Deze is van hetzelfde bolletje als de vorige Jacobus, maar dan de gele en bruine delen. Ik breide afwisselend aan beide aapjes, afhankelijk van het kleurverloop van de bol...





Het is een leuk herfstachtig aapje geworden. Nu bedenk ik me dat het wel leuk was als ik hem op de foto zou zetten met zijn broer... 
Zijn groene vriendje is volgens eigen patroon; ik ben al bezig om dat uit te werken. 
Behalve deze aap en slang heb ik nog wel meer gedaan de afgelopen weken, maar daarvan is nog niets af... Ik heb ook vooral heel veel draadjes afgehecht; twee weken geleden heb ik er een hele zondag voor uitgetrokken! Op mijn gemak, bij de computer met een leuke serie erbij... je moet het ook een beetje leuk maken.
Maar na een hele dag had ik van bijna alle projecten, alle draadjes afgehecht!! Alleen van het roze deken nog niet. Die is binnenkort aan de beurt. 


De makkelijkste plek om je naald op te bergen is natuurlijk je spijkerbroek...
Zelfs mijn project in ruste, de sneeuwvlokkendeken, moest eraan geloven. Binnenkort wil ik daar weer verder aan gaan werken. Eerst de bloemendeken en het roze streepjesdeken afmaken..
Oh ja en ik wil nog zoveel meer maken....!

grtz,

Ilse

4 opmerkingen:

  1. Wat is ie leuk geworden in deze kleuren, een echte herfstaap.
    Draadjes instoppen is niet het leukste werk, maar het hoort er nu eenmaal bij en het geeft wel voldoening als alles mooi afgewerkt op een stapel ligt.
    Succes verder en ik kijk uit naar de eindresultaten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk aapje in herfstsfeer.
    Groetjes Marjanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is leuk geworden hoor, je aapje nr 7!
    Hij past goed bij het seizoen en bij je interieur!

    Fijne dag verder!
    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een gezellig plaatje is het zo., helemaal van deze tijd.
    groetjes Dini

    BeantwoordenVerwijderen