zaterdag 27 september 2014

Hartjes

Dit keer heb ik een oudje te laten zien... Deze slinger had ik in juni al af, maar het was er nog niet van gekomen om er een berichtje over te schrijven. Toch zonde, want het is een heel gezellige slinger geworden!




Ik heb eerst een regenboog aan hartjes gehaakt volgens het patroon van My rose valley. Leuk om te doen en snel klaar. Het ging zo lekker dat ik er in no time heel veel had. Toen kwam ik op het idee er een slinger van te maken. Met wit garen heb ik een lossenketting gemaakt, vervolgens rechtsboven op een hartje beginnen te omhaken. Eenmaal rond heb ik lossen gehaakt, een vaste linksboven en weer lossen haken tot ik het volgende hartje vast ging maken.



De slinger heb ik in de tuin gehangen toen we vriendlief z'n verjaardag vierden met een barbeque. De fotografie heb ik toen overgedragen aan ons neefje.





Toen vond hij het wel weer genoeg geweest en ging hij met zijn broertje een piratenschip maken. Dat is bij ons in huis een terugkerend item en ziet er ongeveer zo uit....


Het was maar goed dat wij allemaal buiten zaten, anders hadden we ernstig ruimte gebrek. Niet te zien op de foto, maar wanneer wij naar binnen wilden, moesten we over de loopplank (de kattenkrabplank) naar het schip en daarvandaan mochten we dan naar de keuken/ het toilet etc... 


grtz,


Ilse

4 opmerkingen:

  1. Haha, heerlijk hè, die kids :-)
    Je hebt er een heel liefdevolle slinger van gemaakt, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met een ooglapje, houten been en een papajooppie op je schouder???????

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig toch, die fantasie van kinderen. Ik kan er soms wel eens jaloers op zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie blogje! ik zag via andere haaksters, zal zeker meer gaan lezen...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen