maandag 7 maart 2016

The Farmers Wife

Pasgeleden heb ik mijn Farmers Wife weer opgepakt. Inmiddels heb ik er al weer heel wat blokjes bijgemaakt. In totaal heb ik er nu 48. Dat klinkt als heel wat, maar er zijn 111 patroontjes. Eigenlijk vind ik het wel de sport om dan ook alle blokjes te maken! Dat gaat ook een grote quilt opleveren, waarvan ik ook vind dat die met de hand gequilt moet worden. Het gaat dus nog wel een aantal jaartjes duren voor deze af is!






















Maar dat geeft niets. De vorige blokjes zijn al weer van bijna 2 jaar geleden. Het blijft leuk om te doen, blokje voor blokje. En ik word erg blij van de fleurige stoffen! Soms maak ik zelfs een lapje op. Het kistje waarin ik de stofjes bewaar, puilt zelfs al wat minder uit. Stiekem kijk ik wel eens op internet naar lapjes om het weer aan te vullen. (dat is het grote plezier van opmaken; een goed excuus om nieuw te kopen!) Voordat het zover is moet ik nog heel wat blokjes maken, want ik kom echt nog geen stof tekort!

Ik ga nog even een blokje doen!

groetjes,

Ilse

4 opmerkingen:

  1. Dat is een heel werk, maar wat worden de blokken al mooi! Veel plezier ermee, dat lukt zo te zien wel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een project, maar het wordt erg mooi. Lekker rustig aan eraan verder werken wanneer je zin en tijd hebt en ooit komt het af. Ik zie dan graag het eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. love all the blocks, fabrics are just so beautiful :))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Secretly It sometimes look on the internet for patches to replenish it.
    compare airport parking

    BeantwoordenVerwijderen