woensdag 10 juli 2013

Troost

Ook katten zijn dol op quilts; dat wist ik al wel. Om die reden had ik gisteren ook maar een aantal van onze quilts en kussenhoezen gewassen. Ze waren een beetje harig....

Vanmorgen liep Dexter wat stilletjes om me heen te dralen en ik zag dat hij een dikke wang had. Kennelijk heeft hij gevochten, want hij heeft een abces. Het is niet heel ernstig en met medicijnen is het zo over, maar wel pijnlijk. Hij is er echt een beetje zielig en ziek van. En wat biedt dan troost?
Een quilt!
Zelfs als die nog over het droogrek hangt!




Wel heel typisch dat hij perse op de quilt wil liggen, want hij heeft op zolder een stoel en een mand waarin hij vaak slaapt- en die liggen toch gemakkelijker dan een droogrek...

Inmiddels heb ik er even een kussen onder gelegd voor wat extra comfort...

grtz,

Ilse

3 opmerkingen:

  1. Hihi tja de ongemakkelijkste plekjes vinden ze vaak nog het prettigste ook:-) beterschap!! Grtzz...Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dexter looks so comfy and sweet. Thank you so much for your sweet comment on my blog. Hope you are having a great week.
    Hugs
    donna

    BeantwoordenVerwijderen