donderdag 12 mei 2016

Moederdag

Dit jaar heb ik weer eens iets geknutseld voor moederdag. Ik heb een hartje gemaakt, zoals ik er al meer heb gemaakt. Het blijft een leuk patroon en het maakt toch een heel aardig kadootje vind ik!


Deze heb ik gemaakt met wit en creme, lekker fris met dat groene. Het patroon is van Lucy van Attic 24. Ik heb ook al harten gemaakt voor mezelf, als afscheidskadootje voor collega's, als een bedankje... hoog tijd om er ook eentje voor mijn moeder te maken!




groetjes,

Ilse

8 opmerkingen:

  1. Zo'n krans in hartjesvorm vind ik heel mooi. Eens iets anders dan de ronde die we overwegend tegenkomen. Knap gedaan!

    Lieve groeten, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat lief! Het doet me denken aan de kettingen van madeliefjes die we vroeger maakten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wat ziet dit er mooi en reuze lief uit!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much!
    ตารางคะแนนลาลีกา

    BeantwoordenVerwijderen