maandag 25 juni 2012

Fuzzy Lamb


Hij is af! Is het geen schatje?! Het ging best goed, geen gekke dingen/ grote fouten ofzo... Ik heb wel een keer iets uit moeten halen, maar dat was vooral omdat ik niet goed op had gelet...
Ik zie wel steeds meer voordelen in het rondbreien..... wat een boel maaswerk ;)
Het wordt wel tijd voor kleinere breinaalden, want z'n velletje is wel een beetje doorzichtig zo.


Dit keer heb ik ook eens geprobeerd de ledematen beweegbaar te maken en daarvoor heb ik knopen en visdraad gebruikt. Dat werkt prima! Het pruts-aspect viel me ook goed mee, eigenlijk was het best rechttoe- rechtaan. (Ik heb alleen knopen in de armen/ benen gebruikt; het lijf was al gevuld en dicht. Ik heb beide armen tegelijk met 1 draad vastgezet en daarna 2 benen tegelijk. Gaat sneller dan 1 voor 1 iedere arm/been vastnaaien! Dat ik dat niet eerder bedacht heb...)



Alleen blijven staan lukt hem niet, maar met een breinaald om hem te stutten, gaat het goed genoeg voor de foto. (zie je die schaduw?)

Zou ik bijna de link vergeten: fuzzy lamb

Ik houd het kort voor vandaag, maar binnenkort weer meer breiwerk. En ook weer haakwerk! Wieweet kruip ik ook weer eens achter de naaimachine.. ;)

grtz,

Ilse

1 opmerking:

  1. Wat een lieffie zeg, maar breien met een rondbreinaald lijkt mij niks, dat laat ik maar aan jou over.

    BeantwoordenVerwijderen