maandag 28 mei 2012

Blije bloem

De lijm is droog, de laatste versieringen zijn aangebracht dus is mijn blauwe happy flower klaar om getoond te worden!


Buiten liet hij zich het mooist fotograferen qua kleur, maar de wind maakte het niet heel makkelijk:)
Binnen bleef hij beter stilhangen.


Ik blijf het een bijzonder leuk patroon vinden. Zo in verschillende tinten van 1 kleur (ok, met een beetje grijs en petrol erbij) is erg mooi, maar dit leent zich ook heel goed voor een bijzonder bonte kleurstelling. Die had ik al eens gemaakt, een tijd geleden.


Deze hangt nog steeds aan de buffetkast, goed in het zicht. Voorlopig blijftie daar nog hangen, want ik wordt er nog altijd vrolijk van als ik al die mooie kleurtjes bij elkaar zie....

Bont en blauw... (zo grappig...)


Mooi.... De blauwe hangt nu in de logeerkamer (daar had ik hem voor gemaakt) en past daar heel goed. Wie ook zo'n bloem wil maken kan de uitleg vinden op Attic 24 , het is in het engels, maar met duidelijke foto's. Weer eens wat anders dan amigurumi, maar heel goed te doen.

Hoog tijd om weer naar buiten te gaan met een haakwerkje, maar niet in de zon. Ik heb even wat planten verpot, wat gezaaid, terras aangeveegd enzo en ben zo ongemerkt al verbrand.... nou ja, ongemerkt. Als het te laat is; dan merk je het wel!

grtz,-

Ilse




1 opmerking: