zaterdag 30 maart 2013

Pasen



Het lijkt nog een beetje misplaatst, morgen pasen en het sneeuwt alweer... Voor een beetje passende sfeer binnnenshuis heb ik de paasdecoratie vorige week weer van zolder gehaald. Ik heb wat bloemetjes gehaakt volgens het patroontje van Lucy van Attic24 en die op een mini wasknijpertje genaaid. Zo kan ik ze tenminste makkelijk in de paastakken hangen.




Ik had zelfs nog wat sprietendingetjes, die het wel leuk doen als meeldraden. Bij gebrek aan echte bloesem moet je toch een beetje creatief zijn... En met dit weer kan een beetje extra kleur en fleur geen kwaad!

Van vorig jaar had ik nog 1 chenille kuikentje over. Even heb ik me nog afgevraagd wat er met de rest is gebeurd (je koopt ze per 6 of 9 ofzo..) maar Zelda heeft me weer even helpen herinneren....



en daar gaan ook de gehaakte mini eitjes..



En dat was het laatste kuikentje... 

Fijne paasdagen!

Grtz, 

Ilse


5 opmerkingen:

  1. Hahahahaha, ik kan er niets aan doen, ik moet hier vreselijk om lachen. Wat een heerlijke kat heb je toch. Ik laat dit soort dingen dus achterwege omdat ik een rood monstertje heb waar ook niets veilig bij is.
    Fijne paasdagen met hopelijk een lekker zonnetje.
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha ha ha ik zit vreselijk van je foto's te genieten

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed idee, de bloemetjes op mini knijpertjes maken!
    De takken zien er heel gezellig uit!
    Fijne Paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, gekke poes! Je kan het ze ook nooit kwalijk nemen als ze je dan zo lief weer aan kijken.

    De paastak ziet er mooi uit!

    Fijn paasweekend
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geef dat lieve beest dan ook eens lekker eten.......Je weet toch dat het koninginnetje niet zomaar tevreden is. En nu maar hopen dat je mooie paastakken blijven staan.
    Groet mam

    BeantwoordenVerwijderen