donderdag 5 juli 2012

Over egels, sokken en mooi weer...

Wat een weer he?! Na een paar dagen nat van het zweet, nu weer nat van de regen... 
Gelukkig hebben we weer even een paar dagen buiten kunnen zitten!


Lekker een beetje breien... 



Weer 2 egeltjes af!

Ik had ook nog geoefend met inbreien; heb een (platgebreid) sokje gemaakt met Fair Isle patroon.
Ook dat is eigenlijk niet zo moeilijk, vond ik. Kwestie van goed kijken...
Het is een freebie van little cotton rabbits, er staan verschillende kleine motieven bij. 



Dit is ongetwijfeld voor de meesten gesneden koek, maar ik heb sinds gisteren een Ravelry-account. (kervei- als je me wilt opzoeken;))
Wat is dat groot! Volgens mij is de hele wereld lid.... 
Ik ben even bezig geweest om mijn patroontjes erop te zetten (beter gezegd: de link) en verschillende foto's van dingen die ik al gemaakt heb. Ik ben nog lang niet klaar! 
Het leuke vind ik wel, dat vanwege die grote database; dat (als je alles juist doet), jouw versie van een patroon ook terug te vinden is voor de maker en alle belangstellenden. Bovendien kun je dus ook zien wat die persoon nog meer gedaan heeft, of van plan is. 
Ik vond het bijvoorbeeld erg leuk om te zien dat mijn uiltje al op 4 wenslijstjes staat (sinds gisteravond) en mijn Kitty, sinds 2 uurtjes al op 2 lijstjes.
En uiteraard is het een geweldige plek om patronen te bekijken.. 
Ik ben nog wel even zoet!

grtz, 

Ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten