zaterdag 15 december 2012

Suusje

Het is al eventjes geleden dat ik begon aan een wit muisje. Het was al voor een groot deel af, maar moest toch wijken, toen Sinterklaas er aan kwam. Afgelopen weekend heb ik het afgemaakt en omdat alleen de beentjes en oortjes nog maar gedaan moesten worden, was het zo klaar!


Ik heb haar ook even een beetje opgeborsteld, zodat ze wat pluizig is. Lekker zacht! Het patroon heet Suusje en is van Zij maakt het. Hiermee had ik eerder al een grijs muisje gebreid.



Deze muis was zondag al af, dus dat is alweer bijna een week geleden. Intussen heb ik nog meer gebreid; ik hoop vandaag of morgen weer iets af te hebben om te laten zien.

Tussendoor word ik nog aardig bezig gehouden. Ik mag geregeld versiering of zelfs takken weer terug hangen in de kerstboom...Ze vinden het nog steeds leuk!

Dexter: recht door het midden

Zelda: valt liever aan vanaf de flanken

grtz, 

Ilse

1 opmerking:

  1. Haha lieve katten heb je, dondersteentjes;-)
    Die van ons laten de kerstboom gelukkig met rust. Leuke muisjes heb je gemaakt, lief.

    BeantwoordenVerwijderen